Blogia
5Bikerice

(Iphone) Ingen Verifieringskod Original Fräsch Metod Wind Rider! Hack Patch

Wind Rider! hack generator

 

 

Publicerad datum = 2018-08-15

Version = 1,10

Language = English

sammanfattning = Korsa staden i wingsuit

storlek = 185765 KB

version noter = - Buggfixar

Skaparen = Voodoo

Jag skrev nyligen ett inlägg om hur du aktiverar Apples nya tvåfaktors autentiseringsfunktion för ett iCloud-konto, vilket gör ditt konto mycket säkrare. Dessutom, även om du hade tvåstegsverifiering aktiverad, är tvåfaktorsautentisering ännu säkrare.

 

Om du loggar in och inte har en betrodd enhet som kan visa verifieringskoder kan du ha en kod som skickas till ditt betrodda telefonnummer via text eller ett telefonsamtal istället. Klicka på Did not get en kod på inloggningsskärmen och välj att skicka en kod till ditt betrodda telefonnummer.

Löst: Ej mottagen verifierings SMS - Giffgaffs community. Om det står tvåfaktors verifiering kan du bara få koden från två platser 1. En betrodd telefon som som standard är ett nummer du har godkänt 2. En Apple-enhet. https://ameblo.jp/iseisato/entry-12480664871.html

 

Då frågar den sig att skriva in Apple ID Verification Code, även om det inte finns någonstans att skriva in den. EDIT: Tack vare fsbs förslag godkändes verifieringskoden genom att skriva in den direkt efter lösenordet i fältet för inloggning av spelcenter. Jag är chockad Apple skulle förvänta sig att någon vet att göra detta utan föregående kunskap. Verifieringskoden som jag mottog fungerar inte Om du bara registrerar eller försöker återställa ditt lösenord och verifieringskoden du fick inte fungerar kan verifieringskoden ha löpt ut (verifieringskoder är bara bra under en kort tid (vissa är bara gäller under en timme. Hur verifierar jag mitt Apple-ID om jag inte kan få min verifiering.

 

roihalgmarcquar.blogg.se/2019/june/linux-platform-xbox-unlimited-coins-fault-milestone-two-sideabove-full-hack-codes-recent.html. https://amp.amebaownd.com/posts/6434911 Verifieringskod utan annan enhet - Apple Community.

Som titeln anger, vill jag verifiera en användares mobilnummer när de registrerar för en app. Jag vill emellertid inte använda den typiska verifieringsmetoden där användaren har koden textad.

0 comentarios